Blogas

1. Nepalas – Everesto bazinė stovykla Šių metų balandžio mėn. pradžioje leidomės į fantastišką kelionę link didžiausio pasaulio kalno – EVERESTO! Pasiekėm bazinę stovyklą ir užlipome net iki 5,6 km aukščio. Nepalas ir

Šį klausimą traktuojame kaip retorinį, kadangi kiekvienas iš mūsų turime vis kitokį atsakymą. Norime pasidalinti savo mintimis - ką mums reiškia kalnai ir kodėl mes į juos grįžtame vėl ir vėl 🙂 Tikimės,

Daugelis keliautojų susimąsto, o ką gi mes valgome ir kaip žygiuose? Atsakymas – labai įvairiai. Tai dažniausiai priklauso nuo žygio tipo – radialinis arba ištisinis.   Ištisinio žygio metu dažnai valgome kalnų trobelėse, vien dėl

Dalinamės žiniomis apie nuostabias Europos ALPES Alpės yra jauniausias ir tankiausiai apgyvendintas kalnų masyvas Europoje. Jos susiformavo beveik prieš 65 milijonus metų.   Alpių plotis yra daugiau nei 200 km.   Alpės paprastai yra

Gyvenkime aktyviai komanda kviečia į šešių dienų nuotykį Italijoje – kalnai, jūra, saulė, kvapą gniaužiantys vaizdai – viskas, ko reikia kad tai taptų viena įsimintiniausių kelionių! Kelionių vadovai trumpai ir atvirai pasakojai apie

Viena iš didžiausių problemų, kuri gali iškilti kalnuose – netinkamai pasirinkta avalynė. Matėme tikrai daug žmonių, kurie kankinasi negalėdami kopti į kalną, vien dėl to, kad nusipirko „gražius“, o ne žygiams į kalnus

„Neslėpsiu tiesos, kuri manau, jog yra beveik akivaizdi. Fiziškai gerai pasiruošusiems asmenims yra lengviau techniškai įkopti į kalną, tačiau išorė gali būti apgaulinga. Labai dažnu atveju pasitaiko, kad atletiško sudėjimo, įvairias treniruotes ar

Gyvenkime aktyviai kalnų vadovas Arūnas Sakalauskas jau 18 metų, kiekvieną vasarą, keliauja po Slovakijos Aukštuosius ir Žemuosius Tatrus. Ilgametę patirtį sukaupęs vadovas dalinasi savo patirtimi ir įspūdžiais. Skaitykite plačiau - kodėl verta keliauti

Vienai dienai keliaujant į kalnus reikia labai gerai apgalvoti ką pasiimti kartu su savimi. Juk visus daiktus teks neštis patiems. Kuprinė – didžiausia pagalbininkė visos kelionės metu. Taigi Gyvenkime aktyviai vadovai nori palengvinti

Gyvenkime aktyviai kalnų vadovas Šarūnas Sakalauskas jau du kartus keliavo į Tanzaniją ir kopė į Kilimandžarą. Tai sunki ir ilgo pasiruošimo reikalaujanti kelionė, kuriai pasiryžti išdrįstų ne kiekvienas. Tačiau vadovas džiaugiasi ir dalinasi

Gulėjimas paplūdimy, mėgavimasis saule, šiluma ir skaniais gėrimais, o gal tiesiog grožėjimasis vaizdas, daug kam gali skambėti kaip pačios šauniausios atostogos, tačiau Gyvenkime aktyviai komanda mano kitaip! Tikime, jog kalnai gali pasiūlyti ir

Mes daug judame, todėl žinome kokią naudą, tai duoda ne tik mums, bet ir jums. Kopdami į kalnus, įveikiame savo fizines bei ir psichologines galimybes. Žygiavimas gerina ne tik fizinę ištvermę, sveikatą, bet

Džiugi žinia ne tik Gyvenkime aktyviai draugams, kelionių mylėtojams, keliautojams, besidomintiems kalnais ar ieškantiems naujo nuotykio, bet ir mums. Užaugome ir tapome tokie dideli, jog nusprendėme visą savo veiklą viešinti ne tik socialiniuose

Keliaujantiems kartu su Gyvenkime aktyviai iš karto patarime įsigyti ir kelionės draudimą. Juk niekada negalite žinoti, kas gali įvykti kalnuose ar slidinėjat. Nors į mūsų vadovaujamas keliones keliaujate su patyrusiu vadovu, tačiau visuomet

Pateikiame pagrindinius punktus, kurie miegmaišyje jums padės miegoti šiltai. Patarimai skirti miegantiems neuždarose patalpose, pvz. palapinėje.   1.Prieš eidami miegoti sušilkite Pasimankštinkite – pašokinėkite, padarykite pritūpimų ar kitų pratimų, kurie padėtų įšilti, bet tik nepersistenkite, kad